پیروزی خاویر میلی در انتخابات ریاست‌جمهوری آرژانتین BBC News فارسی

برای تعریف و توضیح چیستی backlink لازم است بدانید که به پیوند دادن یک سایت به دیگر وب سایت ها گفته می شود. کاربران با استفاده از این پیوندها از سایت های دیگر با سایت و صفحه شما آشنا می شوند و به دنبال آن به صفحه شما راه پیدا می کنند. موتورهای رتبه بندی گوگل ملاک ها و معیارهای متعددی دارند که برای رتبه دادن به سایت در نظر می گیرند، یکی از مهم ترین آن ها همین لینک بیلدینگ است.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. در واقع کل بحث های موجود در دنیای سئو وابسته به تست و آزمایش های مختلف می باشند، مهم این است که شما خلاق باشید و هر روز با ایده های جدیدتر وارد عمل شوید و آن را تست کنید. زمانی که شما دچار جریمه شده باشید باید در قدم اول صبر کرده و به تحلیل بپردازید و ببینید علت اینکه پنالتی یا جریمه شده اید چیست. اصولا در سایت های ایرانی علت پنالتی شدن استفاده از لینک های مضر و اسپم می باشد که ممکن است توسط رقیب شما انجام شده یا خودتان اشتباها آن ها را ساخته باشید. اما زمانی که شما الگوریتم های گوگل را بشناسید و تمامی قواعدی که گوگل به آن ها حساس بوده و با آن ها لینک های اسپم یا غیرطبیعی را شناسایی می کند را بدانید، قطعا دیگر دچار پنالتی نخواهید شد و گوگل هرگز شما را جریمه نخواهد کرد.

استراتژی‌های موجود برای ساخت لینک خارجی

پیشنهاد می کنیم تمام این موارد را برای صفحات مهم سایت خود تحلیل کرده و جزئیات را در یک فایل اکسل برای تمام رقبا بنویسید. برای دریافت مشاوره و راهنمایی و قیمت گذاری پروژه سئو سایت خودتان با ما تماس بگیرید . محمدرضا دهقانی هستم و قراره به شما کمک کنم تا سئو رو به خوبی یاد بگیرید و به درآمد بالا تو این زمینه برسید. آموزش ahref را می توانید در این دوره به صورت تخصصی به همراه آموزش ابزار moz مشاهده کنید.

  • Backlink ها با توجه به نام جذاب و قدرتی که دارند می توانند برای سایت شما بسیار خطرناک باشند.
  • در این مقاله به اینکه استراتژی لینک سازی خارجی چیست و چرا لازم است پرداختیم.
  • گوگل به خوبی می دونه که رقبا در هر زمانی ممکنه به سایت شما آسیب برسونن.

سفارش بک لینک می‌تونه از زمان راه اندازی اولیه و کامل سایت انجام بشه و بر خلاف دیدگاه نادرستی که وجود داره، نیازی به گذشت زمان خاصی نیست. البته فراموش نکنید که خرید بک لینک برای سایت تازه تاسیس کمی روال متفاوت‌تری داره و در صورتی که سایت شما تازه تاسیس هست، حتماً حین سفارش بک لینک این مورد رو به اطلاع نشونت برسونید. برای همین موضوع ما در نشونت سعی کردیم سرویس های خرید بک لینک در امن ترین حالت ممکن رو در اختیار شما قرار بدیم. بخاطر اهمیت بالایی که سایت های دانشگاهی دارن، ساخت بک لینک دانشگاهی از زوایای مختلف می تونه برای کسب و کار شما مؤثر واقع بشه.

آقای نظری انتقال سرمایه مهاجران از پاکستان به افغانستان را نیزعامل دیگر افزایش ارزش افغانی می‌داند. همانطور که در قسمت قبل اشاره شد، ابزارهایی برای پیدا کردن لینک‌های معیوب وجود دارند. برای پیدا کردن لینک‌های معیوب می‌توانید از افزونه‌ی Check My Links استفاده کنید. پس از فعال کردن این افزونه برای صفحه‌ی سایت خود، این ابزار لینک‌های صفحه شما را به رنگ های سبز (لینک سالم) و قرمز (لینک معیوب) نشان می‌دهد. سپس می‌توانید از ابزار Broken Link Builder کمک بگیرید تا لینک‌های خود را اصلاح و پروفایل لینک خود را دوباره محبوب کنید. جایگزین کردن لینکی که دیگر کار نمی‌کند با یک منبع با ارزش و معتبر باعث می‌شود که هم لینکی ارزشمند داشته باشید و هم سئوی سایت شما بهبود یابد.

بنابراین، مدیریت و بهره‌برداری از بک لینک‌ها به عنوان یک استراتژی سئو مهم برای کسب و کار‌های آنلاین است. در این روش شما در سطح یک خود قوی ترین بک لینک های خود را قرار میدهید، برای مثال می توانید از رپورتاژها استفاده کنید، سپس برای سطح یک شروع به لینک سازی خارجی کرده و همینطور مجدد برای سطح دو خود نیز بک لینک هایی را ایجاد می کنید. در این دوره ما به طور کامل درمورد لینک های چندگرهی صحبت کرده و نحوه ی اجرای آن ها را به شما آموزش داده ایم. خدمات رپورتاژ آگهی هم به بک لینک های دریافتی با استفاده از ایجاد یک صفحه یا محتوای جدید سایت های پر بازدید، خبری و معتبر گفته می شود.

این مزیت و امتیاز از چشم جستوجوگران گوگل مخفی نمی ماند و در رتبه بندی سایت شما اثرات مثبتی می گذارد. همچنین اگر دارای سایت فروشگاهی باشید، یا هر سایتی که محصول و یا خدمای برای عرضه کردن دارد ، از این طریق می توانید محصولات خود را بیشتر معرفی کنید و کاربران زیادی را به صفحه خود راه دهید. اینگونه بیشتر می توانید فروش و ارائه خدمات داشته باشید که در نهایت سبب می شود تا شما به سود کلانی دست یابید و نامتان سر زبان ها بیفتد.

برای همین موضوع، امکاناتی رو برای شما فراهم کرده که با بررسی دوره ای بک لینک های خودتون، بک لینک های نامناسب رو پیدا کرده و بک لینک های اسپم رو دیساوو کنید. اما مخالفتش برای سایت هایی هست که قصد دارند با محتوایی نامناسب و اسپم به جایگاه های برتر برسند. سایت شما اگر دارای محتوای مفید و مناسب باشه و تمامی فاکتورهای یک سایت بهینه رو رعایت کرده باشید، با خرید بک لینک قوی می تونید به جایگاه های خیلی خوبی برسید.

دوره جامع لینک سازی برای چه کسانی مناسب است؟

اینکه مثلا چه زمانی اقدام به رپورتاژ آگهی کنیم، از چه کلمات و صفحاتی استفاده کنیم، در کجا نشر بدهیم، چگونه بنویسیم، همه از مسائلی است که با توجه به کسب و کارتان باید دقت ویژه ای به آن ها کنید. شما نیز می توانید در کنار سایت خود، وبلاگ داشته باشید و به تولید محتواهای مختلفی متناسب با کسب و کار خود بپردازید. اشتراک ویدیو در سایت های اشتراک ویدیو مثل یوتیوب و آپارات، اشتراک تصویر در سایت های اشتراک تصویر مثل پینترست، اشتراک مقاله در سایت های اشتراک مقاله مثل اسلایدشیر نیز از جمله فعالیت هایی است که با توجه به کسب و کارتان می توانید آن ها را انجام دهید. یکی از نکاتی که در تحلیل رقبا متوجه می شویم این است که در کلمه کلیدی که می خواهید در آن رتبه بگیرید، چقدر رقابت وجود دارد و از این جنبه می توان به بک لینک های لازم برای سایت و صفحات خود پی برد. یکی از راه‌های مهم برای افزایش رتبه‌بندی و ترافیک سایت شما، استفاده از خدمات بک لینک می‌باشد.

  • برای تحلیل رقبا می توانید به تحلیل صفحه به صفحه سایت خود با رقبای جدی کسب و کار خود (که در صفحه نتایج با شما رقیب هستند) بپردازید.
  • برای این که بتوانید تشخیص دهید کدام سایت ها اسپم است یا نه می توانید از ابزار Mozbar استفاده کنید.
  • این امر همچنین به ناشر این امکان را می دهد تا تجربه بهتری را به خوانندگان خود ارائه دهد و به آنها اجازه دهد كلیك كنند و در مورد مارك ذکر شده اطلاعات بیشتری کسب كنند.
  • هر نوعی از بک لینک به نحوی تاثیرات خودش رو بر روی رتبه سایت خواهد گذاشت و در نهایت با رعایت تمامی فاکتورهای سئوی داخلی و تکنیکال و خارجی، شاهد چنین رشدهایی خواهیم بود.

هر کدام از این شبکه های اجتماعی عمومی کاربردهای خاص خودشان را دارند به عنوان نمونه برخی برای فضایی برای اشتراک گذاری مطالب علمی هستند، برخی برای ارتباط کسب و کار ها با یکدیگر هستند. به لینک هایی که از یک سایت به وبسایت شما داده می شود بک لینک گفته می شود. حتی در موضوع لینک بیلدینگ هم این موضوع صدق می کند و شما می توانید با استفاده از خلاقیت خود روش های جدیدی را در لینک سازی خلق کنید.

هیچکس نمی‌داند گوگل دقیقا از چه الگوریتمی برای تعیین نتایج جستجو استفاده می‌کند. با این حال، موضوعی که جامعه‌ی سئو بر آن توافق دارند این است که لینک سازی و استفاده از external linkها نقش مهمی در این الگوریتم بازی می‌کنند. گمانه‌زنی‌ها این است که در حال حاضر گوگل از الگوریتم پنگوئن برای بررسی بک لینک ‌ها استفاده می‌کند. برای موفقیت در این زمینه لازم است که با برخی مفاهیم آن کاملا آشنا باشید. پس اگر می‌خواهید در دنیای آنلاین به رقابت بپردازید و از سایرین جلو بزنید، این مقاله را از دست ندهید. این مطلب به گونه‌ای طراحی شده تا شما را سریعاً در مسیر درست جلو ببرد و به هدفتان برساند.

در لینک سازی خارجی شما به شیوه های مختلف از سایت هایی که اعتبار بالایی دارند برای سایت خود لینک دریافت می کنید تا به واسطه این لینک ها گوگل سایت شما را معتبر بداند. توصیه می کنیم اگر به فکر لینک سازی هستید به جای لینک های ضعیف با تعداد بالا به سراغ لینک های معتبر ولی با تعداد کمتر بروید تا نتیجه حاصله خیلی بهتر باشد. البته لینک دهی خارجی روش های مختلفی داره که در ادامه به بعضی از روش ها اشاره می کنم. لینک خارجی در دسته سئو Off-Page قرار داره و مربوط به بهینه سازی خارجی سایت. در این روش، شما با پرداخت هزینه بک لینک‌هایی را به دامنه وب‌سایت‌تان تزریق می‌کنید.

اما بک لینک های مربوط به مرجع دامنه بالا تنها مزیت این تاکتیک نیستند (گرچه به تنهایی سود بزرگی محسوب می شوند). با تبدیل شدن به یک منبع معتبر ، همچنین آگاهی از نام تجاری خود را افزایش می دهید و ترافیک مراجعه به وب سایت خود را هدایت می کنید. مهمترین چشم اندازها را در یک لیست جمع آوری کرده و براساس اقتدار دامنه (یا اگر از Ahrefs استفاده می کنید Domain Rating) ، مشخصات بک لینک ، رتبه بندی و پتانسیل ترافیک ارجاع آنها را اولویت بندی کنید. برای اینکه بتوانید درک کنید که این مقالات Best X در صنعت شما چقدر محبوب هستند ، از یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید و میزان جستجوی ماهانه را بررسی کنید.

به همین جهت در این پکیج‌ها تعداد بیشتری بکلینک نسبت به تعداد خریداری شده برای مشتریان ایجاد می‌گردد تا در صورت حذف تعدادی از بکلینک ها، بازهم به تعداد خریداری شده، بک لینک کسب شده باشد. در پکیج‌های انبوه خارجی چندبار پروسه live check انجام می‌شود و لینک‌های نابود شده جایگزین می‌گردد. اگر یک وبسایت بک لینک های مناسبی داشته باشد، علاوه بر آن‌که باعث بهبود کلمات کلیدی لینک‌شده (Anchor Text) می‌شود، باعث افزایش ارزش دامنه و صفحه یا همان da و pa نیز می‌گردد. لینک های فالو که به اسم دو فالو (Dofollow) هم شناخته می شوند، اشاره به لینک های دارند که از گوگل درخواست دارند که آن ها را بررسی نموده و برای رتبه دهی سایت از تاثیر آن ها برای بهبود رتبه سایت مذکور استفاده کنند. در حالت پیش فرض تمام لینک های موجود در مقالات و صفحات از نوع فالو می باشند. تعداد لینک های فالو که در سایت وجود دارد با توجه به اعتبار سایت لینک دهنده باعث افزایش اعتبار سایت شما می شود و تنها در صورتی که در دام اسپم بی افتید با کاهش رتبه مواجه می شوید.

هدف لینک سازی داخلی

با توجه به اینکه گوگل به صورت مداوم الگوریتم های خود را به روز میکند، انتخاب بک لینک های مناسب بسیار حائز اهمیت و حساس است. بک لینک های با کیفیت و مرتبط با موضوع سایت، میتوانند به رتبه بندی بالاتر سایت در موتورهای جستجو کمک کرده و همچنین بازدیدکنندگانی را که به موضوع و محتوای وسایت علاقه مند هستند، به سایت هدایت کنند. سئو سایت به دو بخش داخلی (On-Page) و بخش خارجی (Off-Page) تقسیم میشه که بخش داخلی اشاره به تمام اقداماتی داره که به وسیله آن سایت از نظر داخلی برای موتور های جستجو بهینه میشه و تاثیر زیادی در رتبه بندی گوگل دارد مثل افزایش سرعت لود سایت و تولید محتوا. سئو خارجی هم به مجموعه فعالیت هایی داره که سایت را از بیرون و غیر مستقیم تقویت می کند مثل بک لینک ها.

“ما یک فرد را از شرکت مشتری ، معمولاً بنیانگذار ، مدیر عامل یا مدیر عامل شرکت می گیریم (اگرچه در واقع می تواند هرکسی باشد) و آنها را وادار می کنیم تا نظرات و نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف در اختیار ما قرار دهند. بلاگرها و روزنامه نگاران توسط ایمیل هایی بمباران می شوند که اطلاعاتی را به آنها تحویل می دهند که بیش از حد تبلیغاتی است و به خوانندگان آنها ارزشی ندارد. از تجربه من با HARO ، چاپ مقاله پس از ارسال پاسخ خود حدود چهار هفته طول می کشد. حتی اگر نامه پیگیری از نویسنده دریافت نکرده اید ، به انتشارات توجه داشته باشید تا ببینید آیا در نهایت نقل قول شما به قطعه تبدیل می شود یا خیر. قسمت خلاق این تاکتیک این است که شما می توانید از همین روش برای پس گرفتن پیوندها برای نام های دیگر که مربوط به نام تجاری شما هستند استفاده کنید – از جمله رویدادهایی که سازمان می دهید ، نام کارمندان ، گزارش های تحقیقاتی و غیره.

از اونجاییکه خرید بک لینک نوعی تبلیغات اما به روش غیر مستقیم محسوب می شه و تبلیغات هم نوعی سرمایه گذاری هست، در نتیجه خرید بک لینک هم نوعی سرمایه گذاری برای سایت شما محسوب می شه؛ یک سرمایه گذاری نسبتاً پایدار و با دوام. به کمک دیساوو کردن بک لینک های اسپم می تونید به سادگی اثرگذاری اونها رو خنثی کنید تا تاثیر بک لینک های خریداری شده و با کیفیت شما حفظ بشه. بک لینک های ویکی جزو بک لینک های معتبری به حساب میان اما لازم هست با یک شیوه صحیح ایجاد بشن. ما در نشونت از سرویس های ویکی (wiki article) برای تقویت شبکه لینک سازی استفاده می کنیم که می تونید این بک لینک رو به صورت جداگانه هم سفارش بدید.

سپس از درون آن به عنوان مثال هدینگ ها را جدا کنید و مقالات دیگری تولید کنید و در هر قسمت به کلمه سئو لینک مقاله سئو چیست را بدهید. به همین ترتیب اگر جلو بروید در نهایت شما می توانید یک مقالات هدفمند و جامعی را ایجاد کنید. مورد پنجم را می توان از مهمترین فاکتور های سئو سایت دانست چراکه سئو فنی می تواند بسیار بسیار مهم باشد. گاها در سطح وب با عناوینی چون آموزش حرفه ای سئو در 2 ساعت و… مواجه میشویم. مطمئنا در 1 ساعت حتی نمیتوان به یک دهم از آموزش های حرفه ای سئو پرداخت.

در چند ماه اول راه اندازی سایت صرفا به تولید محتوای باکیفیت در حوزه کسب و خود بپردازید و انجام درست این کار باعث می شود گوگل یک درک صحیحی از موضوع سایت پیدا کند و سایت شما به درستی دسته بندی شود. در این قسمت از مقاله، قصد داریم یکی از موارد مهم و بسیار محبوب سئو خارجی یا همان Offpage را مورد بررسی قرار دهیم. به طور کلی یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در سئو سایت، لینک سازی داخلی و خارجی است و در این میان، لینک بیلدینگ خارجی یکی از اصل های مهم در سئو وبسایت به حساب می‌آید. علاوه بر بررسی این مورد، در ادامه اشاره کوچکی به تفاوت های لینک سازی داخلی و خارجی خواهیم داشت تا بیشتر به اهمیت link building پی ببرید. در این مقاله ما 12 استراتژی لینک سازی خارجی را به شما معرفی خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله آموزش سئو را به صورت رایگان مطالعه کنید.

برای این که مطمئن شوید مدرس سئوی شما از توانایی انتقال اطلاعات بالایی برخوردار است، آموزش های رایگان سئوی او را بررسی کنید. البته موضوع مهم این هست که ممکن است مدرس شما توانایی انتقال اطلاعات به صورت متن را داشته باشد اما در ویدیو مشکل داشته باشد، پس حتما همان فرمت ویدیویی که در دوره هست را مشاهده کنید. همچنین لینک سازی در سایت های دانشگاهی با پسوند .edu تاثیر بسیار زیادی در اعتبار بخشیدن به سایت شما دارد. این سایت ها چون توسط نهاد آموزشی معتبر اداره می شوند نزد گوگل دارای اعتبار بسیار بالایی هستند و وقتی یک سایت لینکی از آنها دریافت می کند گوگل نیز به آن سایت اعتماد و اعتبار بالایی منتقل می کند.

در دنیای واقعی افت است که به جان مزارع می افتد و باعث خرابی آن می شود؛ مثلا تعداد زیادی ملخ به یکبار به یک مزرعه حمله کرده و آن را از بین می برند ولی در دنیای وب مزارع خود افتی هستند که باعث از بین رفتن یک سایت می شوند. ساده تر بگم مزرعه لینک یا Link Farm یکی از روش های کلاه سیاه سئو است که به واسطه آن فرد یا رقبا باعث خرابی رتبه سایت می شوند. در مواردی که از شما لینک خریداری شود و به صورت تبلیغ برای سایت دیگه لینک سازی شود، باز هم باید جریمه آن را شما بپردازید، پس این گونه لینک ها را نوفالو کنید تا فقط کاربرانی که مستقیم به سایت وارد می شوند روی لینک ها کلیک کنند.

شاید شما هم روزی به دنبال بک لینک های دانشگاهی بوده ای، درست حدس زدیم؟؟ 🙂 بک لینک های دانشگاهی و بخصوص رپورتاژهای دانشگاهی را نمی توان به سادگی ساخت و از بسیاری از سایت های edu نمی توان بک لینک گرفت. (چون این سایتها مثل بقیه سایتها خدماتی و شخصی و یا مربوط به شرکت خصوصی نیستند و عموما زیر نظر دولتها هستند). ما در این آموزش ساخت بک لینک های قدرتمند و رپورتاژهای دانشگاهی با کیفیت (که خصوصیات آن در تصویر میانی صفحه آورده شده) را از 0 تا 100 آموزش داده ایم. در این روش افراد تلاش می کنند تا در رابطه با موضوع کار و هر مطالب دیگری که صاحب نظر هستند با یکدیگر به بحث و گفت و گو بپردازند. این گفتگو می تواند در رابطه با تجربیات کاری و همچنین به اشتراک گذاشتن نوشته هایشان نیز باشد که در برخی موارد باعث افزایش لینک سازی و ترافیک سایت می شود. همچنین می توانید در گروه های مرتبط کاری در شبکه های اجتماعی به دنبال افرادی بگردید که همیشه در حال شیر مطالب هستند و با آنها برای این منظور وارد همکاری شوید.

برای اینکه محصول یا خدمات خود را در یک لیست جمع بندی کنید ، با یک جستجوی ساده در Google شروع به پیدا کردن وبلاگ های عالی رتبه می کنید که درباره محصول یا صنعت شما می نویسند. منحصر به فرد – اگر سایت به شما مراجعه کند اما به رقبای شما مراجعه نکند ، امتیاز بیشتری خواهید گرفت. در غیر این صورت ، ممکن است داشتن بک لینک خوب باشد ، اما این جدول جدول است. به عبارت دیگر ، کیفیت به اندازه کمیت در هنگام بازگشت بک لینک اهمیت دارد.

پس از شروع لینک سازی، دسترسی به فایل اکسل پروژه، تحت سرویس گوگل شیت به شما داده می‌شه تا به صورت لحظه‌ای شاهد پیشرفت مراحل لینکسازی باشید. ایکس سئو با بهترین قیمت و با کیفیت ترین خدمات به شما در فرآیند سئو سایتتان کمک خواهد کرد ، جای نگرانی نیست . باید بگویم که دقیقا ما هدفمان همین است که با کمترین هزینه (منظورم از هزینه اینجا زمانی است که صرف ساخت لینک بلیدینگ می کنید است) بتوانید لینک بلیدینگ خیلی قوی برای سایت خود داشته باشید. الگوریتم پاندا به دنبال جریمه سایت هایی است که به صورت اسپم لینک سازی می کنند می باشد و به راحتی آن ها را تشخیص می دهد.

در واقع فقط کافی است آدرس سایتی که می‌خواهید را وارد کنید و نوع لینک‌هایی که می‌خواهید به شما نشان داده شود را مشخص کنید. نتایج به شکل یک لیست کامل از تمامی لینک‌های inbound و outbound و همچنین انکر تکست‌های مربوط به آن‌ها نشان داده خواهند شد. اگر تصاویر لینک شده‌ای نیز در آن صفحه وجود داشته باشند، انکر تکست آن‌ها نیز به شما ارائه خواهد شد. پس اولین کاری که در این زمینه پیشنهاد می‌شود، ایجاد لیستی از سایت‌های معتبر و تلاش برای گرفتن لینک خارجی از طرف آن‌هاست. اگر سایت تان فارسی هست بهترست برای تاثیر بیشتر در سایت های فارسی لینک سازی کنید. اگر چه لینک سازی در سایت های انگلیسی هم تاثیر خودشان را دارند همانطور که خیلی از سایت ها از همین طریق کسب رتبه کرده اند.

این دوره ها به صورت کامل به مباحث آموزش حرفه ای بهینه سازی وبسایت می پردازد. پکیج های متنوعی در مباحث گوناگون سئو تدارک دیده شده است تا کاربر با توجه به نیاز خود آن مبحث آموزشی را تهیه نماید. در کل بسته آموزشی جامعی در سئولایت تدارک دیده شده تا آموزش های لازم را فراتر از آموزش های دیگر سایت ها به صورت تخصصی و تکنیکی ارائه دهد. لازک به ذکر است سفارش بک لینک با خرید دوره های آموزش سئو سایت سئولایت شما در آن زمینه به یک متخصص تبدیل خواهید شد و تکنیک های آن شاخه از سئو را فراخواهید گرفت. در بسیاری از سایت های خارجی به وفور یافت می شود که در آنها اشاره شده که با انتشار مطالب در توییتر و فیس بوک در صورتی که محتوای ارزشمندی را تولید کرده باشید میتوانید بازدید بسیار خوبی را برای سایتتان رقم بزنید.

شما با کسب بک لینک از یک صفحه وب معتبر در ازای پرداخت یک مبلغی، می توانید فرایند به دست آوردن لینک ها را سرعت بخشیده و اطمینان حاصل کنید که می توانید به سرعت در لیست نتایج موتور جستجو گوگل رتبه بالایی کسب کنید. یکی دیگ از مهم ترین فاکتور های سئو سایت بی شک سرعت بارگذاری و لود صفحات است. از سال 2018 به بعد گوگل ایندکس های خود را ابتدا برای کاربران موبایلی انجام داد و این موضوع نشان می دهد که اهمیت موبایل در این سال ها بسیار بسیار افزایش پیدا کرده است.

سایت های مختلفی برای لینک سازی خارجی وجود دارند و به شکل های مختلفی قابل دسته بندی هستند مثل قدرت صفحه و قدرت دامنه سایت ها یا نوع فعالیت سایت ها که در این مقاله ما سایت ها را براساس نوع فعالیت دسته بندی کردیم. مسلما سایتی که شما در آن از بک لینک استفاده کردید از نظر گوگل معتبر تر چون در سایت های معتبر مثل Moz لینک شده، پس میشه نتیجه گرفت این 3 سایت در شرایط یکسان ولی متفاوت از نظر لینک دهی بر چه اساسی از نظر گوگل رتبه بندی می شوند. البته رتبه بندی گوگل فقط با توجه به لینک دهی نیست ولی بدون لینک دهی هم نمیشه از یک سایت در کوتاه مدت انتظار رتبه خوبی رو داشت. ولی در روش لینک دهی خارجی شما از روش بازاریابی ویروسی استفاده کردید و از مردم عادی برای تبلیغ خود استفاده می کنید که همین موضوع هم باعث اعتماد به شما می شود. در لینک سازی خارجی نیز هم به همین شکل بوده و شما از سایت های معتبر دیگر برای خود لینک سازی می کنید و به همین سبب گوگل اعتماد بیشتری به شما می کند. برای اینکه یک مسیر حرفه‌ای برای تولید محتوا وب سایت‌تان داشته باشید در قدم اول باید مشخص کنید که قصد استفاده از کدام روش لینک سازی در خارج از سایت را دارید؟!

شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید سایت‌هایی که به رقبایتان لینک داده اند و به شما لینک نداده اند را استخراج نمایید. در زمانی که لینک های مشکوک به هر شکلی وارد سایت شده که شما از اعتبار آن بی خبر هستید، توصیه می کنم از لینک نوفالو استفاده کنید تا جریمه این لینک ها شامل سایت شما نشود. خیلی از موارد رقیب ها از این ترفند ها برای خراب کردن اعتبار سایت شما استفاده می کنند، پس حواستون به لینک هایی که وارد سایت می شود باشید. اشاره به محتوایی داره که متعلق به دیگران و شما در سایت خود استفاده می کنید مثل لینک هایی که از Aparat به صورت Embed در سایت ها استفاده میشه یا ویجت های نمایش ارز و طلا که پیشنهاد می کنم به صورت نوفالو باشه. این قسمت با href یا همان Hyperlink Referral مشخص می شود و لینک سایتی را که قرار است توسط یک متن یا تصویر به صفحه ی هدف لینک شود، پوشش می دهد. ساده تر بگم در این قسمت شما لینک یا همان URL را داخل href قرار می دهید.

در همین خصوص موضوع محتوای کپی به میان می آید که عملا کار را خراب می سازد. سعی کنید همواره از محتوایی بسیار جامع و اصولی و بدون تکرار استفاده کنید. در ضمن تجربه نشان داده است که محتوا های 2000 کلمه ای شانس بهتری را برای دریافت رتبه در میان 10 نتیجه اول دارند. به طور یقین اولین و مهم ترین فاکتور رتبه بندی گوگل دسترسی به URL های یک وبسایت است. در حالت کلی هنگامی که ربات های گوگل وارد وبسایت شما می شوند باید بتوانند URL ها را پیمایش کنند تا از محتوای اصلی وبسایت شما مطلع شوند.

شما می‌توانید در تبادل نظرهایی که توسط وب سایت‌های مختلف، ارائه می‌شود شرکت کنید و با معرفی خودتان و کسب‌وکارتان، لینک‌های طبیعی حرفه‌ای را به سمت وب سایت‌تان روانه کنید. برای اینکه بتوانید به صورت حرفه‌ای یک مسیر لینک بیلدینگ خارجی را برای سایت‌تان پیاده‌سازی کنید آشنایی با ترفندهای مختلف ایجاد لینک‌های خارجی برای شما واجب است. یعنی در قدم اول تلاش کنید تا با داشتن فرایند تولید محتوا قوی و حرفه‌ای، لایق دریافت لینک از دیگر وبسایت‌ها در دنیای وب شوید و سپس در زمان مناسب با داشتن دید حرفه‌ای و درست اقدام به ایجاد لینک‌ها کنید. چنانچه قصد دارید تمامی محتواهای پروژه های لینک سازی شما با نهایت کیفیت انجام بشه، می تونید خودتون به کمک سرویس بازنویس متن یا به صورت کاملاً تالیفی اقدام به ارائه محتوا کنید یا اینکه تولید محتوای با کیفیت رو به تیم محتوای نشونت بسپارید.

هزینه و قیمت پکیج بک لینک هر سایتی هم بسته به نوع خدمات ارائه شده، تعداد بک لینک های دریافتی، بالا یا پایین بودن دامین آتوریتی و پیج آتوریتی آن سایت، فالو یا نوفالو بودن لینک ها و… متفاوت خواهد بود. آقای نوری می‌گوید که مهاجرین بازگشت کننده از ایران و پاکستان چون با خود ارز خارجی وارد افغانستان می‌کنند و تمام این ارزها باید به افغانی تبدیل شود و این باعث تقویت افغانی شده است. چون تبدیل و تقاضا برای افغانی افزایش پیدا می‌کند و از طرف دیگر پول افغانی هم به بازار عرضه نمی‌شود. آقای حافظی نیز معتقد است که کسر شدید واردات عامل افزایش ارزش افغانی است. به گفته او قبلا میزان واردات افغانستان در سال ۱۲ میلیارد دلار بود و اکنون این مقدار به کمتر ۴.۸ الی ۵/۵ میلیارد دلار رسیده است. او همچنین کمک هفته‌وار جامعه جهانی به افغانستان را نیز عامل دیگر بر افزایش ارزش افغانی می‌داند.

پکیج های آموزش سئوی حرفه ای سایت در سئولایت می تواند در این باره کمک فراوانی به شما نماید. به خصوص اگر در مرحله ی اول لینک سازی کاربران زیادی صفحات شما را انتخاب کرده و دنبال کرده باشند. شما با لینک سازی داخلی از مقاله ها و مطالب قدیمی تر و پربازدیدتر به مقالات جدیدتر می توانید دیگر صفحات سایتتان را نیز محبوب کنید. البته، پیشنهاد میکنم در این متن، با موضوع بک لینک و فعالیتهای آپ بک لینک شما در بیشتر جنبه های آن به صحبت بپردازیم. بنابراین، در ادامه این متن، به بیان بیشتری درباره خدمات آپ بک لینک، اهمیت بک لینک در سئو، نحوه انتخاب بک لینک های مورد نیاز و تاثیر آن در فروش و بازاریابی میپردازیم.

اگر میخواهید از این طریق برای لینک سازی استفاده کنید باید به شما بگوییم که تولید محتوای ارزشمند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در واقع اینکه بتوانید با تولید محتوایی جذاب، کاربران را به سمت خود بکشانید و آنها را مجاب کنید تا آن را در بین دوستان و همکاران خود به اشترام بگذارند. این ابزارهای نام برده شده لینک های ورودی به سایت مورد نظر را در اختیار شما قرار می دهد. اما همانطور که گفته شد تعداد لینک های ورودی اصلا مهم نیست بلکه این مسئله که رقبا بک لینک ها را به چه سایت هایی ارجاع داده اند اهمیت دارد.

مطمئن باشید با تکرار این کارها افرادی که به این مصاحبه ها علاقمند هستند شما را به عنوان منبعی از مصاحبه های داغ کسب و کارتان برای کاربران اینترنتی تعریف کرده و آوازه شما در بین آنان پخش می شود. باید در نظر داشته باشید که لینک سازی در سایت ها به صورت رایگان بسیار سخت و تقریبا غیر ممکن می باشد و اگر بتوانید لینک سازی انجام دهید باید هزینه زیادی را برای معرفی و تبلیغات پرداخت کنید. این ابزار همچنین نمودارهایی را ارائه می دهد تا به شما نشان دهد کدام صفحه ها بیشترین پیوند را دارند یا کدام کشورها بیشتر به وب سایت شما پیوند دارند. MonitorBacklinks تقریباً به اندازه Ahrefs دامنه های مراجعه کننده را انتخاب می کند.

در قسمت قبل گفته شد که برای اطمینان از اینکه یک سایت برای لینک سازی خارجی مناسب است، باید لینک‌های موجود در آن را بررسی کنید. برای این کار می‌توانید از ابزارهای آنلاین و آفلاینی که در این زمینه وجود دارند استفاده کنید. نرم افزاری رایگان که کافی است یک صفحه از سایت مورد نظر خود را به آن بدهید و این ابزار لیستی از لینک‌های موجود در آن سایت را به همراه انکر تکست‌های استفاده شده به شما ارائه می‌کند. فرق لینک سازی خارجی با لینک سازی داخلی در این است که یک لینک خارجی فرد را به دامنه یا وب سایت دیگری منتقل می‌کند، در حالی که لینک داخلی کاربر را به صفحه‌ی دیگری از خود سایت شما هدایت می‌کند.

میزان قدرت و کیفیت هر لینک با توجه به میزان قدرت سایت لینک دهنده مشخص میشه و ارتباط مستقیم با قدرت و کیفیت خود سایت لینک دهنده دارد. فرضا شما نمی توانید قدرت لینکی که از سایت Ted دریافت می کنید را با خیلی از سایت های دیگر مقایسه کنید، زیرا سایت Ted یکی از قدرتمند ترین سایت های فعال در سطح وب است. در این روش لینک سازی، شما با پرداخت هزینه متن مربوطه به وب‌سایت‌تان را در رسانه‌های خبری منتشر می‌کنید. البته خرید رپورتاژ آگهی و انتشار آن نیز چالش‌های خاص خود را داشته و برای انتخاب بهترین وبسایت جهت خرید رپورتاژ آگهی، باید بررسی‌های خوب و کاملی انجام دهید. البته نوشتن خود رپورتاژ آگهی نیز باید کاملا تخصصی انجام شده و کلیه اهداف در آن به شکلی بهینه پیاده‌سازی شود.

براساس تکنیک های سئو بک لینک های قوی ، واحدهای ارزش یک سایت هستند، زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل بک لینک ها را به عنوان امتیاز مثبت برای سایت شما در نظر می گیرد. هرچه یک وبسایت بیشتر بک لینک داشته باشد، محبوب تر خواهد بود و در نتایج بالاتر نشان داده خواهد شد. در این پکیج استثنایی ما لیست +580 بک لینک قوی با دامین آتوریتی 90 تا 30 و با قابلیت درج لینک های فالو  و نوفالو را به شما وبمستر محترم ارائه می دهیم. از همین رو اولین کار و شاید مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که مطالب خوب منتشر کنید تا کاربران را وادار به انتشار مطالب کنید. خرید بک لینک های رپورتاژی وبلاگی جزو ارزان‌ترین و موثرترین بک لینک های معتبر و با کیفیت به شمار می رن. رپورتاژهای وبلاگی هم به رپورتاژهایی گفته می شه که در وبلاگ های ایرانی منتشر می شن.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما