معرفی 10 سایت برتر برای خرید بک لینک مقاله های آموزشی بک لینک و افزایش رتبه وب سایت در گوگل

Read more about سفارش Backlink here.

زیرا به دست آوردن بک لینک طبیعی که سایت ها داوطلبانه این کار را انجام بدهند و به سایت شما لینک دهند بسیار کار سخت و زمانبری است. حتی اگر شما بهترین محتواها را نیز تولید کرده باشید کمتر کسی راضی خواهد شد که به سایت شما لینک دهد. در واقع شما با خرید بک لینک، میتونین ترافیک وبسایتتون رو افزایش بدین و محبوبیت خودتون رو بیشتر کنین. اما برای خرید بک لینک حتماً باید از یه وبسایت مطمئن و قابل اعتماد استفاده کنین تا با مشکلاتی از جمله جریمه های گوگل مواجه نشین. شرکتی که همیشه بهترین خدمات رو در زمینه خرید بک لینک ارائه داده و همیشه هم سعی میکنه بتونه مشتریان رو راضی نگه داره. در نتیجه سعی کنین خرید بک لینک رو به عنوان یکی از مهم ترین اهداف خودتون قرار بدین و برای اون یه هزینه متناسبی رو کنار بذارین.

سفارش گذاشته می‌شود، کار انجام شده و در مدت زمان معین، گزارش تحویل داده می‌شود. برای مقایسه با سایر رقبا، پکیج آموزشی و دولتی (EDU و GOV) رایا طرح را با وبسایت سئوروز مقایسه کنید. در این پکیج، 40 عدد بک لینک (دو برابر سئوروز) بک لینک ارائه شده و قیمت آن هم به جای 500 هزار تومان، تنها 174 هزار تومان است. لذا خواهشمندیم که به دنبال خرید بک لینک ارزون نبوده و از خريد بك لينك بی کیفیت جدا پرهیز نمایید. حتی اگر هم به اشتباه تاکنون خریده اید، از فروشنده بخواهید که هرچه سریع تر اقدام به حذف بک لینک شما نمایند.(یا خودتان با ابزار disavow اثر آن را از بین ببرید) چرا که در غیر این صورت بک لینک های با کیفیت ما نیز موثر نخواهد بود.

حتماً باید بک لینکی که می سازید طبیعی باشه تا گوگل متوجه ساختگی بودن اون نشه. گوگل به خوبی می دونه که رقبا در هر زمانی ممکنه به سایت شما آسیب برسونن. برای همین موضوع، امکاناتی رو برای شما فراهم کرده که با بررسی دوره ای بک لینک های خودتون، بک لینک های نامناسب رو پیدا کرده و بک لینک های اسپم رو دیساوو کنید. نشونت سرویس های بک لینک خودش رو به صورت کاملا متنوع عرضه کرده و شما می تونید به صورت جامع و یا جداگانه، هر نوعی از بک لینک رو با هر تعدادی که مد نظر دارید سفارش بدید.

پس بهتر است اگر تا الان بک لینک زیادی نداشته و سایت تان هم رتبه های خیلی خوبی ندارد، بیخیال رپورتاژ شوید. راستش از قبل هیچ آشنایی با سایت linkfars نداشتم و آن را از بعد از چند دقیقه جستجو در گوگل پیدا کردم. میهن بک لینک هم مانند سایت قبلی فروش بک لینک با کیفیت و بی کیفیت را در کنار هم دارد. و باز هم مانند سایت قبل نقطه قوت آن فروش بک لینک در سایت های ایرانی است. یکی از سریعترین راه‌ها برای پیدا کردن فرصت‌های لینک بیلدینگ این است که سایت‌هایی را پیدا کنید که به رقبای شما لینک داده‌اند اما به شما نه. اگر وب سایتی به بیش از یک رقیب شما بک لینک داده باشد، احتمال اینکه لینکی به وب سایت شما هم بدهد وجود دارد.

بهترین سایت سفارش بک لینک

خرید بک لینک از سایت های معتبر موجب بالا رفتن اعتبار و پیج رنک سایت خواهد شد. ساده ترین راه برای ایجاد Backlink رایگان استفاده از سیستم های وبلاگ‌دهی است. در این سیستم ها می توان از بک لینک فالو استفاده کرد و با انتشار رایگان مطالب خود در این وبلاگ ها، بک لینک فالو دریافت کنید. اینکه آیا شما باید بک لینک بخرید یا نه کاملاً به کیفیت سایتی که می خواهید از آن لینک دریافت کنید بستگی دارد. گوگل و سایر موتورهای جستجو نمی توانند به طور قطع تشخیص دهند که آیا برای یک لینک پولی پرداخت می شود یا خیر.

در حالت عادی نیازی به ارسال محتوا از سوی شما کاربران گرامی نیست و محتواها به شکل های مختلف مثل بازنویسی و اسپین و غیره ایجاد می شن. منابع نمونه ای که در آن ها لینک سازی انجام می شود در ادامه معرفی شده اند. جاب تیم یک تیم حرفه ای در زمینه توسعه کسب و کار های آنلاین است، از جمله حوزه های کاری این گروه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

بهترین سایت سفارش بک لینک

در این روش می‌توانید محتوایتان را در سایت‌ها و رسانه‌های پرمخاطب منتشر کنید و برای چند انکر تکست مهم آن بک لینک بگیرید. هر چه تعداد رأی‌های یک سایت بیشتر باشد نشان‌دهنده اعتبار بیشتر آن خواهد بود و در نتیجه لیاقت کسب رتبه بهتری را در صفحه نتایج جستجو خواهد داشت. گوگل طبیعی بود بک لینک را به وسیله ی مشخصه های متفاوتی بررسی می کند که یکی از این معیار ها ارتباط است. بک لینک مرتبط زمانی است که بین وبسایت شما و وبسایتی که از آن بک لینک دریافت می کنید ارتباط موضوعی وجود داشته باشد و یا انکرتکست بک لینک حاوی کلمه کلیدی صفحه مقصد بک لینک باشد. مورد بعدی، طبق تجربه خودم و بسیاری از سئوکارهای ایرانی و خارجی، لینک داخلی می‌تواند شرایط سئوی سایت شما را به شکل عجیبی تغییر بدهد! پس حتما قبل از شروع فرآیند ساخت بک لینک، به فکر ایجاد یک ساختار لینک داخلی در میان صفحات سایت‌تان باشید.

در چنین شرایطی معمولا در پنل گوگل سرچ کنسول و در بخش Manual Actions یک پیام با موضوع Unnatural Links قابل‌مشاهده خواهد بود. بک لینکهای بی کیفیت نه تنها باعث افزایش رتبه سایت نشده بلکه باعث پنالتی شدن سایت توسط گوگل می شود. در سرویس بک لینک مکمل ما برای سایت شما 29 بک لینک دائمی از سایتهای بسیار با کیفیت و معروف دنیا با Domain Authority بالا می گیریم. خرید بک لینک در حال حاضر یکی از مهمترین اقدامات در سئوی خارجی به شمار می ره.

بهترین سایت سفارش بک لینک

کاربرانی که در سایت الف هستند با کلیک بروی لینک مورد نظر از سایت الف خارج شده و وارد سایت ب می‌شوند. از همین رو این لینک برای سایت الف لینک خروجی و برای سایت ب لینک ورودی محسوب می‌شود. در این راهکار به سراغ افراد حوزه کاری خودتان رفته و با آنها مصاحبه می‌کنید.

ترافیک هایی که ارزشمند هستند و برای سئوی سایت بسیار عالی عمل می کنند. از دیگر مزایای بک لینک می توان به بالا بردن ارزش سایت شما اشاره داشت. به همین دلیل است که می گویند بهتر است از سایت هایی بارتبه بالا لینک بگیرید. مانند وبلاگ ها، فروم ها و شبکه های اجتماعی که برای شروع دریافت بک لینک گزینه مناسبی هستند . حالا بعد از مدتی، هر از گاهی بعضی سایت‌های مرتبط یا حتی رقبا، به شما در مقالات و صفحات‌شان به عنوان یک ابزار ارزشمند بک لینک می‌دهند. یکی از الماس های پنهان دنیای بک لینک سازی سوشال بوکمارک ها هستند که بسیاری از افراد و متخصصان سئو آن ها را نادیده می گیرند.

بهترین سایت سفارش بک لینک

سرویس های خرید بک لینک قوی و معتبر، دائمی، باکیفیت، چند لایه ای (چند گره‌ای)، بک لینک فالو و موثر، طبیعی، بک لینک ایرانی و خارجی و … و سازگار با الگوریتم های گوگل را می توانید در این صفحه مشاهده کرده و سفارش بدهید. ما در تلاشیم و مفتخریم تا بهترین خدمات خرید و سفارش لینک سازی را با رعایت نکات مهم و با بهترین قیمت برای بهبود سایت شما انجام دهیم. پس از روش خرید بک لینک فالو ماهانه تاثیر رپورتاژ آگهی همراه با لینک های فالو میتواند بسیار بیشتر از لینک سازی دائمی با ربات و همینطور بکینک های نوفالو باشد .

برای اینکه در این تاکتیک موفق شوید، باید بدانید کسب و کار شما کجا می‌تواند ارزشی به مخاطبین اضافه کند. سپس می‌توانید صفحاتی به عنوان منابع کاربردی برای آنها بسازید تا بتوانید از سایت‌های معتبر برای این صفحات بک لینک‌های ارزشمند بگیرید. همان‌طور که می‌بینید؛ هیچ‌کدام از این نتایج، نتایجی نیستند که نهایتاً باعث بهبود سایت شما و گرفتن رتبه‌های نخست در گوگل شوند.

برند رایامارکتینگ اغلب به دلیل ارائه خدمات تولید محتوا شناخته میشود. بک لینک های این وب سایت در دسته بندی های مختلفی تقسیم شده اند و اغلب از سایت های ایرانی گرفته میشوند. البته متاسفانه بیشتر این لینک ها هم بک لینک های موقتی هستند و برای دائمی کردن آنها باید هزینه بیشتری بپردازید. در ساخت بک لینک رایگان باید به موارد گوناگونی توجه کنید که هم فرآیند بک لینک سازی شما طبیعی باشد و از طرف گوگل پنالتی نشوید و هم به گونه ای موثر باشد که تاثیرات کوتاه مدت و میان مدت مثبت آن را به خوبی مشاهده کنید. از طرفی دیگر هزینه خرید بک لینک زیاد است و اگر بخواهید با آژانس‌ها و شرکت های سئو همکاری بکنید، باید هزینه زیادی بابت بک لینک سازی پرداخت نمایید.

بسیاری از فعالیت‌ها وجود دارد که با آن‌ها می‌توان سئو داخلی را تا حد زیادی ارتقا بخشید و در این بین تجربه کاربری موفق‌تری را نیز برای مخاطبان خود مهیا سازید. بهینه‌سازی صفحات لندینگ، منوها، قالب سایت و رنگ‌بندی نمونه‌ای ازآنچه ذکر نمودیم است. در ادامه ارتقا کیفیت و سرعت هاست، توجه به لینک سازی داخلی با انکرتکست های درست، اصلاح دسته‌بندی‌ها و مسیرهای راهنما و همچنین تولید محتواها در تمامی زمینه‌های کاری مرتبط فقط بخش کوچکی از فعالیت‌های مفید در عرصه بهینه‌سازی سئو داخلی هستند.

بهترین سایت سفارش بک لینک

البته استفاده از انکرتکست های میکس در کنار انکرتکست های هدف در بک لینک ها نیز یکی دیگر از سیگنال های طبیعی بودن بک لینک هاست. به عنوان مثال در دنیای واقعی کمی غیر طبیعی است که همه بک لینک ها از همه سایتها فقط با کلمه کلیدی اصلی به سایتمان داده شوند. ممکن است گای اوقات از کلماتی مثل “اینجا کلیک کنید” یا حتی نام برند نیز استفاده شود. علاوه بر هدر دادن پول، بک لینک های پولی بی کیفیت بسیار خطرناک هستند.

در محصولات زیر شما می توانید لیست بک لینک های قدرتمند را خریداری کرده و خودتان لینک سازی نمایید و یا نحوه ساخت بک لینک های قوی و موثر را دانشگاهی و غیر دانشگاهی را آموزش ببینید. بسیاری از مدیران وب‌سایت‌ها به دلیل سهل‌انگاری در یک مدت زمان کوتاهی تعداد قابل توجهی بک لینک و رپورتاژ می خرند که این موضوع شک گوگل را بیشتر کرده و باعث می شود لینک سازی طبیعی جلوه ندهد. پس یک برنامه زمان‌بندی مناسب، دقیق و اصولی را برای لینک سازی و رپورتاژهای خود طراحی نمایید که در آن روزهای مختلفی را برای درج بک لینک قرار داده‌اید و بر اساس آن ‌پیش بروید. رعایت این نکات کمی سخت و زمان‌بر است، به همین دلیل بسیاری از مدیران سایتها این فرآیند را به افراد متخصص سئو واگذار می‌کنند تا تمامی بخش‌ها اصولی به‌پیش برود.

به همین خاطر، در تمامی پکیج های لینک سازی، تعداد قابل توجهی برند منشن نیز ایجاد خواهد شد. چنانچه نمی دانید برند منشن چیست، کافیست به نوشته برند منشن (brand mention) مراجعه نمائید و به طور کامل با آن آشنا شوید. خب، همانطور که مشاهده کردید شما نیز می‌توانید به سادگی برای سایت یا وبلاگ خود بک لینک به دست‌آورید. استراتژی‌های بسیار پیشرفته‌ای هم وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را پس از مدتی به کار بگیرید، اما نکاتی که در این مقاله بیان شد برای افرادی که به تازگی با سئو آشنا شده اند، بسیار مفید خواهد بود. این شبکه لینک گسترده می‌تواند نرخ پرش (Bounce Rate) سایت شما را پائین بیاورد و کاربران را به گشت و گذار در سایت شما ترغیب کند.

انتخاب میزبان به خودی خود یک مسئله تخصصی است و به اندازه دیگر مراحل کمپین لینکسازی پیچیدگی دارد. بررسی نکات مهم انتخاب میزبان مانند spam score ، آتوریتی واقعی صفحات، میزان فعالیت میزبان در حوزه شما، قوانین و ضوابط سایت میزبان و ده ها معیار دیگر می‌تواند ضامن موفقیت شما در کمپین رپورتاژ پیش رویتان باشد. اگر بک لینکی که سفارش می دهید بعد مدتی حذف شود، ضربه بسیار بزرگی به صفحه شما وارد می گردد. پس حتما با تحقیق قبلی اقدام به خرید کنید تا چنین مشکلاتی گریبان سایت شما نشود. هرچه لینک های با کیفیت بیشتر به سمت سایت شما هدایت شوند، در موتور جستجوگر گوگل برای هر یک از کلمات کلیدی خود رتبه بهتری کسب خواهید کرد.

سپس کافی است برای آن صفحه یک مطلب مناسب تهیه کرده و طی یک اقدام نیکوکارانه با مدیر آن وب سایت تماس بگیرید. ایشان را از وجود مشکل مطلع کنید و سپس راه حل خود را که همان مطلب از پیش آماده شده است ارائه دهید. سئوی خارج از صفحه موضوع بسیار حساسی است که نیاز به توجه دارد.در حالی که سئو خارجی موارد زیادی مانند تبلیغات و معرفی وبسایت در شبکه های اجتماعی را در بر میگیرد اما مهم ترین قسمت سئو خارجی بک لینک ها هستند. از آنجا که بازدید این سایت ها زیاد است لذا ترافیک ورودی به سایت شما نیز افزایش خواهد داشت. برای لینک سازی در این سایت ها دقت داشته باشید که لینک شما می بایست در ارتباط با سوال کاربر باشد. در ادامه لیست دریافت بک لینک رایگان با کیفیت فارسی از طریق ساخت وبلاگ ایرانی و انتشار محتوا را تهیه دیده‌ایم.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما
محتوای این وب‌سایت توسط فناوری‌های هوش مصنوعی از داده‌های اینترنتی تولید شده و ما هیچ مسئولیتی در قبال دقت آن نمی‌پذیریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.