فاز اول فروش Bastion T77 و Hongchi H5 شرکت BMW Cars آغاز شد

عنوان 20- در وهله اول دو محصول Bastion T77 و Hongchi H5 از طریق سامانه به فروش می رسد لذا با توجه به محدودیت ظرفیت عرضه خودرو بر اساس اولویت ثبت نام و پرداخت هزینه متقاضیان از ساعت 10:00 خواهد بود. صبح روز سه شنبه 25 آبان ماه تا ساعت 12:00 روز سه شنبه 23 آبان 1402 از طریق سامانه http://bahman.iranecar.com امکان ثبت نام دارند.

فاز اول فروش Bastion T77 آغاز شد، متقاضیان می توانند از طریق سامانه نسبت به خرید Bastion T77 اقدام کنند. تحویل این خودرو هفته اول آذر، هفته سوم بهمن و هفته آخر بهمن می باشد. این محصول با گارانتی و سرویس دوره ای سه ساله یا 150 هزار کیلومتری (هر کدام زودتر) و سه سال بیمه بدنه (مطابق با شرایط این طرح) به خریداران ارائه می شود. قیمت Bastion T77 برای مصرف کنندگان یک میلیارد و 890 میلیون تومان است. مشتریان می توانند بر اساس تقاضا و ترجیحات پس انداز خود بین رنگ های سفید، سیاه و نقره ای انتخاب کنند.

فروش هونگچی H5 آغاز شده است، متقاضیان خرید هونگچی H5 می توانند از طریق سامانه تامین خودرو وارداتی نیز اقدام کنند، این بار هونگچی H5 در دو طرح به فروش می رسد. در طرح اول قیمت مصرف کننده H5 دو میلیارد و 620 میلیون تومان تعیین شده است و این محصول با سه سال گارانتی یا 150 هزار کیلومتر (هر کدام زودتر) به خریداران عرضه می شود. در همین راستا هونگچی H5 در رنگ های سفید، مشکی و خاکستری بر اساس اولویت درخواست و پرداخت قابل عرضه است که در هفته آخر باخمن 1402 تحویل مشتریان می شود.

در طرح دوم، متقاضیان می توانند در زمان ثبت نام و پرداخت، سه سال یا 150 هزار کیلومتر (هر کدام زودتر) و سه سال بیمه بدنه با شرایط این طرح فروش خریداری کنند. در این طرح قیمت مصرف کننده دو میلیارد و 760 میلیون تومان تعیین شده است.

جزئیات و اطلاعات فنی این محصول از طریق وب سایت رسمی این شرکت به نشانی https://bmcars.online/ موجود است.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما