حمله تروریستی در سوریه تعداد قربانیان به بیش از 110 نفر رسید


آفتاب نیوز :

به گزارش دیده بان حقوق بشر سوریه، خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که در حمله روز پنجشنبه به دانشکده افسری حمص دست کم 112 نفر کشته شدند.

این ارقام هنوز از سوی منابع رسمی سوریه تایید نشده است.

پیش از این دکتر حسن الغبش وزیر بهداشت سوریه گفته بود: «تعداد شهدای حمله تروریستی به دانشکده نظامی حمص به 80 نفر و تعداد مجروحان به 240 نفر رسیده است.

در همین حال ارتش ترکیه به مناطق کردنشین در شمال سوریه حمله کرد و دست کم 9 نفر را کشت.

شبکه المیادین با انتشار جزئیات حمله پنجشنبه شب ارتش سوریه به مواضع تروریست ها در شمال غرب سوریه اعلام کرد که این حمله به مواضع حزب ترکستان عامل عملیات تروریستی در حمص بوده است. .

شبکه المیادین با اشاره به خبرنگار خود در سوریه گزارش داد که ارتش سوریه مقر حزب ترکستان و گردان مهاجرین را در مناطق «جریحه»، «جسری شوغور»، «ادلب»، «بنش» منهدم کرد. و “سرمین”.

بر اساس این خبر، اطلاعات اولیه تایید می کند که حزب ترکستان و تیپ موهاچرن تنها گروه هایی هستند که فناوری پهپاد در اختیار دارند.

این گزارش می افزاید که این اطلاعات حاکی از آن است که قطعات یدکی پهپادهای پیشرفته سه ماه پیش به این دو گروه مخالف دولت مرکزی دمشق تحویل داده شده است و فرانسه کشوری است که این گروه ها را به این قطعات یدکی مجهز کرده است.

دولت سوریه سه روز عزای عمومی اعلام کرد

به گزارش رسانه های سوریه، دولت این کشور شامگاه پنجشنبه به منظور گرامیداشت یاد و خاطره قربانیان حمله تروریستی در مراسم فارغ التحصیلی افسران دانشکده جنگ در استان حمص، سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

بر اساس این بیانیه، در این مدت پرچم ها در سراسر سوریه و تمامی سفارتخانه ها و نمایندگی های دیپلماتیک این کشور در خارج از کشور نیمه افراشته خواهد بود.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما