تاثیر شگفت انگیز صدا و سیما در این روز استقلال جدید

تیم فوتبال “استقلال” لیدر بالاترین لیگ فوتبال ایران روز گذشته در قزوین با شمس آذری این شهر به حالت تعلیق درآمد اما به دلیل تساوی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در راس خود باقی ماند. .

صرف نظر از اتفاقات فنی این دیدار، جنگ رسانه ای استقلالی ها و رقیب سنتی شان پرسپولیس و به خصوص مصاحبه هایی که جواد نکونام و یحیی گل محمدی علیه یکدیگر انجام دادند، دلیل گفت و گو با پیشکسوت بختاش فریبا است. و مربی سابق آبی ها. دادن

بختاش فریبا گفت: استرلال در بازی دیروز سرسخت شد. قبل از بازی گفتم چون بازی شمس هازارد را دیدم. آنها خوب می دوند، خوب پرس می کنند، سرعت توپشان خوب است. آنجا هم سخت نبودیم. مثلاً در گل اول که پاس دادند، چند بازیکن ما نزدیک بود که توپ را بزند، اما او را تحت فشار قرار ندادند. گل دوم را از همانجا زدیم. سمت راست ما به یاماگا کمک نکرد. خط دفاعی «استگل» بد کار نکرد و هافبک ها هم همین کار را کردند. به نظر می رسید که طرح حمله ما تاثیر چندانی نداشته است.

وی همچنین درباره برتری استقلال و اینکه آیا این برتری ادامه خواهد داشت، گفت: فوتبال نیست، اما دو هفته است که تیم های استقلال بازی می کنند، اگر دیروز می بردیم اختلاف ما بیشتر بود، تیم های دیگر همیشه طرفدار نیستند. ما اینجوری بازی میکنن.تولید فرصت خوبی رو از دست داد.تلویزیون هم وقتی میگفتن سه یا دوتا عقبیم ما رو غافلگیر کرد.نمیدونم چطوری این خبر اشتباه رو دادن؟تلویزیون نباید به صفحات مجازی تکیه کنه.

سرمربی سابق استقلال با اشاره به مصاحبه های سرمربی و بازیکنان استقلال مقابل پرسپولیس گفت: به نظرم حفظ احترام بسیار زیباست. ما الان از فوتبال لذت نمی بریم. نمی دانم تقصیر کیست، اما به هر حال این بحث ها خارج از میدان و روی تریبون ها می رود و جنجال به پا می کند. من نگران دربی هستم. مربیان نباید در مقابل یکدیگر موضع گیری کنند.

فریبا درباره داوری لیگ برتر در هفته های اخیر که انتقاداتی را به همراه داشته است، گفت: داوری خیلی بد شده است. تمام بازی های دیروز را می گویم. حالا با آقای افشاریان که درباره داوران صحبت می کرد صحبت کنید. من نمی گویم که این اشتباهات از روی عمد انجام شده است. بازی سپهخون رو دیدم 5 تا اشتباه داشت. همینجوری بریم جلو، از بیرون دربی داور می آورند. به نظر من بهتر است یک داور خارجی بیاوریم.

وی در پایان درباره بحث جنجالی فراتر رفتن از سقف تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال استقلال و بحث کسر مبلغ چند بازیکن برای گرفتن مجوز مهدی هاشم نسب سرمربی این تیم از سوی فدراسیون فوتبال صحبت کرد. قرارداد. رئیس: این قوانین را از کجا آوردی؟ 80 درصد از دعاوی امروز بر اساس این قانون مطرح می شود. بازیکنان استقلال نشان داده اند و دمشان گرم است اما مدیریت باید هوشیار باشد و جاهایی که باز است هوای اینها را داشته باشد. آقای خطیر باید این حرکت سرمربی و بازیکنان را جبران کند. این در فوتبال ایران بی سابقه است. اگر این لباس را حفظ کنند، قطب قهرمانی دارند.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما