عکس اتهامات سنگین سرمربی پرسپولیس به استقلال و سپاهان 700 میلیارد خرج کردند!


آفتاب نیوز :

موضوع رعایت مقررات نقل و انتقالات فوتبال ایران در فضای هواداری و رسمی بحث برانگیز است و حالا با کاهش امتیازات پرسپولیس و سپاهان، باشگاه استقلال زیر بار رقبای خود قرار گرفته است.

در همین حال علی ریزو اشرف مدیر مطبوعاتی تیم پرسپولیس در اینستاگرام خود یادداشت تلخی را منتشر کرد که در ادامه می خوانید:

دو ماه از شروع لیگ می گذرد، اما همچنان شاهدیم که چند تیم به مضحک ترین شکل قانون حداکثر قرارداد را زیر پا می گذارند. چرا قانونی تصویب شد که قابل اجرا و نافذ بودن آن معلوم نبود؟ برای هواداران فوتبال، همه چیز روشن است، اما این سوالات بی پاسخ مانده است:

* دو باشگاهی که طبق اسناد و مدارک و اظهارات مدیرانشان در فصل گذشته 490 و 700 میلیارد برای بازیکنان و مربیان خود هزینه کردند، امسال چگونه بودند؟

* باشگاهی که باید در قرارداد چند بازیکن تغییراتی ایجاد می کرد، کارت بازی دو بازیکن جدید را دریافت کرد؟! آیا فدراسیون یا رسانه ها دیدند که قرارداد چند نفر مورد مذاکره مجدد قرار گرفت؟

*عضو محترم هیئت مدیره که به درستی تخلفات باشگاه را افشا کردند، پس از اظهارات و تهدیدات مدیرعامل این باشگاه چرا سکوت کردند؟ چرا بعد از این بیانیه تمام خواسته های آن باشگاه به طور کامل برآورده شد؟ آیا فدراسیون از باشگاه می ترسد؟؟

* آیا همه باید به قانون جدید احترام بگذارند؟ پرسپولیس که قراردادش مثل فصل قبل شفاف است چه فرقی با باشگاهی دارد که برای گرفتن کارت بازی یک بازیکن جدید هر هفته یک نمایش مضحک از طراحی چند قرارداد بازیکن شروع می کند؟ مگر می شود قراردادها را عوض کنند و بگذارند سازمان لیگ هر کاری می خواهد بکند؟ مهد کودک؟؟؟

* حذف تنها یک بازیکن از پرسپولیس به دلیل مالیات. ناعادلانه؛ کدام فوتبالیست ها و مربیان خارجی در لیگ هستند که خودشان مالیات بدهند؟ شک نکنید که هیچکس ظاهر نخواهد شد. نکته مهمتر اینجاست که به راحتی می توانستند بگویند قرارداد گلچیانی را اصلاح کنید و پس بدهید! نه آن یک امتیاز کسر و ده میلیارد جریمه! از کسر امتیاز که بگذریم، این ده میلیارد واقعاً از کجا آمده است؟

* آقای کمیته انضباطی شما باید مجری عدالت باشید! چه باشگاهی که یکی از اعضای هیئت مدیره اش به صراحت گفته اگر 40 میلیارد داشته باشیم ده درصد از قراردادهای این فصل را پرداخت می کنیم؟

* آقای هیئت فدراسیون! آیا ادعا نکردید که این قانون برای برابری باشگاه ها وضع شده است؟ به این ترتیب؟ به نظر شما الان عدالت اجرا شده است؟ آیا پرسپولیس نمی تواند یک مهاجم گران قیمت بخرد و بعد رسما اعلام کند که قراردادش را قطع کرده است؟ چرا به قانون احترام گذاشت؟

بدون ترس و هدفمند با این باشگاه ها برخورد کنید وگرنه همه تیم های لیگ حق اعتراض و شکایت از این دو باشگاه را دارند.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما