«اطلس»، «سهند»، «آریا» و «شاهین پلاس» به زودی وارد بازار می شوند

تیتر20- محمود سهیل نژاد در نشستی با حضور مدیرعامل و معاونان سایپایدک و مدیران نمایندگی های سایپا در منطقه آذربایجان شرقی این خبر را اعلام کرد و افزود: در راستای توسعه سبد محصولات و همچنین افزایش کسب و کار نمایندگی. شبکه، در خودروهای جدید گروه سایپا، از ظرفیت شبکه نمایندگی ها برای معرفی محصول استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا، گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب باید با ارائه خدمات با کیفیت، انتظارات مشتریان را برآورده کنیم.

در بخشی دیگر از این جلسه مجتبی معظمی مدیر کل سایپایدک گفت: شبکه نمایندگی ها نقش موثری در افزایش رضایت مشتریان دارد و ما به عنوان یک شریک تجاری از آنها انتظار داریم با ارائه خدمات رضایت هر چه بیشتر مشتریان را به دست آورند. خدمات با کیفیت.”

معظمی ادامه داد: با برنامه ریزی مستمر انجام شده در سایپدک در سال های اخیر توانسته ایم رکورد فروش قطعات یدکی را به دست آوریم و در رضایتمندی مشتریان پارس خودرو به جایگاه برتر دست یابیم. کسب این موفقیت ها بدون حمایت و همکاری شبکه نمایندگی ها ممکن نبود و اکنون در تلاش هستیم تا پایان آبان ماه به رکورد فروش قطعات دست پیدا کنیم.

مدیر کل سایپایدک در ادامه به نقش موثر توسعه کسب و کار در اقتصاد شبکه ای اشاره کرد و افزود: در برنامه هایی که برای شبکه در سطح گروه خودروسازی سایپا و همچنین سایپایدک تدوین شد، توجه ویژه ای به اقتصاد شبکه ای داشتیم. . ، که نتیجه آن در آینده نزدیک قابل مشاهده خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به زمان عرضه قطعات، میانگین فرکانس ماهیانه شاسی به دلیل کمبود قطعات به پایین ترین حد خود رسیده است و امیدواریم با ادامه این روند رضایت حداکثری مشتریان را تضمین کنیم.

در پایان این نشست با اهدای لوح از نمایندگی های ارومچی در تبریز و عونی در میدان به دلیل کسب رتبه اول مدل ارزیابی جامع شبکه نمایندگی های سای پای دک در بخش خدمات پس از فروش تجلیل شد./ سایپا نیوز

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما